Оголошення

ОГОЛОШЕННЯ від 17.05.2018 року
про конкурс на заміщення вакантних посад посадових осіб органів місцевого самоврядування у Фурсівській сільській раді

 

Фурсівська сільська рада оголошує конкурс на заміщення вакантних посад посадових осіб органів місцевого самоврядування:

  • Начальника відділу бухгалтерського обліку та звітності - головного бухгалтера;
  • Завідуючого фінансово-економічним сектором;
  • Начальника відділу житлово-комунального господарства, архітектури та будівництва;
  • Начальника відділу правового забезпечення;
  • Начальника відділу надання соціальних  послуг;
  • Завідуючого сектором з питань охорони здоров’я;
  • Начальника гуманітарного відділу;
  • Начальника загального відділу;
  • Завідуючого сектором з питань цивільного захисту.

Вимоги до кандидатів: освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра або спеціаліста, стаж роботи на державній службі або в органах місцевого самоврядування не менше 2 років або стаж роботи за фахом на керівних посадах в інших сферах не менше 3 років при необхідності, виходячи із виконання структурним підрозділом основних завдань та функцій, вільне володіння державною мовою.

 

Необхідні документи для участі у конкурсі:

  • заява про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника зі встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та проходження служби;
  • заповнена особова картка (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;
    копія документа, який посвідчує особу;
  • дві фотокартки розміром 4x6 см;
  • копії документів про освіту, підвищення кваліфікації; про присудження наукового ступеня, присвоєння вченого звання;
  • копія військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних)

Кандидати подають також електронну декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування у порядку визначеному Законом України «Про запобігання корупції».

 

Планові відключення електроенергії

18 травня в с. Трушки будуть проводитися профілактичні роботі по вулицях Зоряна, Садова, Лісова та провулку Тихому, у зв’язку з чим буде відсутнє електропостачання з 8:00-17:00.

 

ОГОЛОШЕННЯ

Згідно Постанови КМУ від 27.04.2018 року з 01.052018 року призначення житлової субсидії здійснюється лише після подання  нових  заяви  та  декларації  визначеним  категоріям  осіб:

  • внутрішньо  переміщені  особи;
  • особи, які  є  орендарями  житлових  приміщень (будинків);
  • особи,  які  зареєстровані  в  житловому  приміщенні (будинку),  але  фактично  в  ньому  не  проживають;
  • особи,  члени сім "ї   яких не зареестровані за адресою домогосподарства;
  • якщо  у складі домогосподарства або у складі сім’ї члена домогосподарства є особи, що досягли 18-річного віку станом на початок періоду, за який враховуються доходи для призначення житлової субсидії, відсутні доходи, які враховуються під час призначення житлової субсидії; або  вони отримували середньомісячний сукупний дохід менший, ніж розмір мінімальної заробітної плати, встановленої на початок періоду, за який враховуються доходи для призначення житлової субсидії; та/або   вони не сплатили єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування у розмірі, не меншому ніж мінімальний, сумарно протягом трьох місяців у періоді, за який враховуються доходи для призначення житлової субсидії.     

Враховуючи, що з 01.05.2018  для призначення субсидії враховуються       доходи   членів сім'ї осіб із складу домогосподарства незалежно від адреси реєстрації їх місця   проживання (тобто також у разі, коли їх зареєстроване місце проживання відмінне  від адреси домогосподарства),    акцентуємо  увагу на необхідності подання у такому випадку  особами, які отримували субсидію, нових заяви і декларації,  зазначивши в них  відомості про члена сім'ї, який зареєстрований за іншою адресою.
Житлова субсидія не призначається (у тому числі на наступний період), якщо:

  1.  загальна площа житлового приміщення перевищує 120 кв. метрів для квартири і 200 кв. метрів для індивідуального будинку (крім дитячих будинків сімейного типу та прийомних сімей, а також сімей, в яких не менше року проживають троє і більше дітей, з урахуванням тих, над якими встановлено опіку чи піклування);
  2. будь-хто із складу домогосподарства або член сім’ї особи із складу домогосподарства має у своєму володінні транспортний засіб, що підлягає державній реєстрації і з дати випуску якого минуло менше п’яти років (крім мопеда).
    При цьому не враховуються транспортні засоби, одержані безоплатно чи придбані на пільгових умовах через структурні підрозділи з питань соціального захисту населення, у тому числі за рахунок грошової допомоги на придбання автомобіля.
    Наявність (відсутність) у власності або володінні зазначених осіб транспортних засобів зазначається у декларації про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії. Якщо право власності або володіння на транспортний засіб набуто під час отримання житлової субсидії, громадянин, якому призначено житлову субсидію, протягом   30 календарних днів зобов’язаний повідомити про це  управління  соціального захисту населення незалежно від розміру вартості транспортного засобу.
  3.  будь-хто із складу домогосподарства або член сім’ї особи із складу домогосподарства протягом 12 місяців перед зверненням за призначенням житлової субсидії, призначенням житлової субсидії без звернення здійснив купівлю або іншим законним способом набув право власності на земельну ділянку, квартиру (будинок), транспортний засіб (механізм), будівельні матеріали, інші товари довгострокового вжитку або оплатив (одноразово) будь-які послуги (крім медичних, освітніх та житлово-комунальних послуг згідно із соціальною нормою житла (в тому числі понаднормової площі житла ) та соціальними нормативами житлово-комунального обслуговування) на суму, яка на дату купівлі, оплати, набуття права власності в інший законний спосіб перевищує 50 тис. гривень;
  4. управлінням соціального захисту населення отримано інформацію про наявність простроченої понад два місяці заборгованості з оплати житлово-комунальних послуг, витрат на управління багатоквартирним будинком, загальна сума якої перевищує 20 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян на день звернення за призначенням житлової субсидії;
  5.  управлінням  соціального захисту населення отримано інформацію про наявність у домогосподарства, що одержувало житлову субсидію у попередньому опалювальному (неопалювальному) сезоні, простроченої понад два місяці заборгованості з оплати обов’язкової частки платежу за житлово-комунальні послуги, обов’язкової частки внеску/платежу на оплату витрат на управління багатоквартирним будинком, загальна сума якої перевищує 20 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян на день призначення житлової субсидії на наступний опалювальний (неопалювальний) сезон.

 

 

 

ОГОЛОШЕННЯ!

9 травня 2018р. о 11-00 в селі Фурси відбудеться мітинг присвячений Дню пам’яті та примирення і 73-ї річниці перемоги над нацизмом у Другій світовій війні.

Виконавчий комітет

ОГОЛОШЕННЯ!

9 травня 2018р. об 9-00 в селі Матюші відбудеться мітинг присвячений Дню пам’яті та примирення і 73-ї річниці перемоги над нацизмом у Другій світовій війні.

Виконавчий комітет

ОГОЛОШЕННЯ!

9 травня 2018р. о 9-45 в селі Пищики відбудеться мітинг присвячений Дню пам’яті та примирення і 73-ї річниці перемоги над нацизмом у Другій світовій війні.

Виконавчий комітет

ОГОЛОШЕННЯ!

9 травня 2018р. о 8-00 в селі Чмирівка відбудеться мітинг присвячений Дню пам’яті та примирення і 73-ї річниці перемоги над нацизмом у Другій світовій війні.

Виконавчий комітет

ОГОЛОШЕННЯ!

9 травня 2018р. о 8-30 в селі Трушки відбудеться мітинг присвячений Дню пам’яті та примирення і 73-ї річниці перемоги над нацизмом у Другій світовій війні.

Виконавчий комітет

 

Шановні   мешканці  та  гості  Фурсівської  ОТГ!

 

Вітаємо  Вас  з  наступаючим  святом  Днем  Перемоги  у  ІІ  світовій  війні,  та  запрошуємо  всіх  бажаючих  взяти  участь  у  святковій  спартакіаді,  яка  відбудеться  9 Травня 2018  року  на  центральному  стадіоні  нашої  громади.  Початок  о  12  годині.
Програма  спартакіади:  турнір  з  футболу,  турнір  з  волейболу,  підтягування  на  перекладині  та  підйом  гирі.  Змагання  будуть  проходити  в  двох  категоріях:  учнівська  молодь  та  дорослі,  склад команд  змішаний – як  чоловічої  так  і  жіночої  статі.

 

Гуманітарний  відділ Фурсівської сільської ради

ОГОЛОШЕННЯ

Шановні мешканці Фурсівської об’єднаної
територіальної громади!
8 травня 2018 року в селі Фурси по вул. Ярослава Мудрого, 1 (біля амбулаторії) о 9-00 розпочинає роботу пункт прийому громадян Білоцерківського    об’єднаного    управління
Пенсійного фонду України Київської області, де спеціалістом управління надаватимуться наступні послуги:
-    консультування з питань пенсійного забезпечення;
-    визначення права на пенсію відповідно до наданих громадянином документів;
-    прийом документів для проведення попередньої оцінки права особи на призначення пенсії, її перерахунку;
-    прийом заяв щодо запиту пенсійних справ з інших управлінь у зв’язку з переміною місця проживання;
-    щодо зміни способу виплати пенсій;
-    поновлення виплати пенсії
-    виплати недоотриманої пенсії за померлого пенсіонера
-    оформлення анкет на виготовлення пенсійних посвідчень;
-    видача пенсійних посвідчень;
-    прийом замовлень на видачу довідок про розмір пенсій, перебування на обліку розмір заробітної плати ( доходу) форми ОК-5, ОК-7 та інших документів з питань пенсійного забезпечення;
-    прийом заяв для реєстрації на веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України.
В подальшому прийом громадян проводитиметься щосереди з 9-00 до 13-00.

 

Фотоконкурс від Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH як один із впроваджувачів Програми U-LEAD з Європою від імені Міністерства регіонального розвитку, житлово-комунального господарства України (Мінрегіон).


О ГО Л О Ш Е Н Н Я
На офіційному сайті Фурсівської сільської ради Білоцерківського району Київської області www.fursy.rada.org.uaпротягом п’яти днів  буде розміщений проект регуляторного акта: «Правила благоустрою на території Фурсівської сільської об’єднаної територіальної громади » разом із аналізом регуляторного впливу. Усі зауваження і пропозиції щодо проекту регуляторного акту та відповідного аналізу регуляторного впливу від фізичних та юридичних осіб можуть бути подані до виконавчих органів Фурсівської сільської ради за адресою: вул. Ярослава Мудрого, 48, с. Фурси, Білоцерківський район, Київська область, 09150,  e-mail: jkg-fursy@ukr.net, протягом одного місяця з дня його розміщення на сайті.


Розпорядження сільського голови про скасування конкурсу на заміщення вакантних посад

Оголошення про зміну дати іспиту

Конкурсна комісія Фурсівської сільської ради повідомляє дату проведення іспитів на заміщення вакантних посад в органах місцевого самоврядування:

20 березня 2018 р. о 10.00 год.
-     на заміщення вакантних посад начальника відділу правового забезпечення та спеціалістів відділу;
-     на заміщення вакантних посад начальника відділу надання соціальних послуг та спеціалістів відділу.

21 березня 2018 р. о 10.00 год.
-    на заміщення вакантної посади начальника відділу освіти;
- на заміщення вакантних посад головного бухгалтера та спеціаліста з бухгалтерського обліку.
-    на заміщення вакантної посади головного спеціаліста відділу житлово-комунального господарства, земельних відносин та архітектури.

10 квітня 2018 р. о 10.00 год.
-    заміщення вакантних посад начальника відділу молоді та спорту та спеціалістів відділу;
- на заміщення вакантних посад начальника відділу економічного розвитку та спеціалістів відділу;
- на заміщення вакантних посад начальника відділу житлово-комунального господарства, земельних відносин та архітектури та спеціалістів відділу.
-    на заміщення вакантних посад спеціалістів відділу освіти;

 


Оголошення

Конкурсна комісія Фурсівської сільської ради повідомляє дату проведення іспитів на заміщення вакантних посад в органах місцевого самоврядування:
19 березня 2018 р. о 10.00 год.
-     на заміщення вакантних посад начальника відділу правового забезпечення та спеціалістів відділу;
-     на заміщення вакантних посад начальника відділу надання соціальних послуг та спеціалістів відділу.
21 березня 2018 р. о 10.00 од.
- на заміщення вакантних посад начальника відділу економічного розвитку та спеціалістів відділу;
- заміщення вакантних посад начальника відділу житлово-комунального господарства, земельних відносин та архітектури та спеціалістів відділу.
23 березня 2018 р. о 10.00 год.
-    на заміщення вакантних посад начальника відділу освіти та спеціалістів відділу;
-    заміщення вакантних посад начальника відділу молоді та спорту та спеціалістів відділу;
-    головного бухгалтера та спеціаліста з бухгалтерського обліку

 

 

ОГОЛОШЕННЯ


            Шановні  мешканці   Фурсівської  ОТГ!
Запрошуємо  всіх  бажаючих  взяти  участь у  відкритому  чемпіонаті  Фурсівської  сільської  ради  з  шахів  та  шашок,  який  проводиться  відділом молоді  та  спорту  10  березня  2018  року  у  селі  Трушки  (на базі ЗОШ І-ІІІ ступенів).
          Початок  змагань  о  10.00  годині.  Реєстрація  учасників  з  9.30.
          Змагання  проводяться  в  одиночних  розрядах -  серед  юнаків  та  дівчат  у  вікових  категоріях :  2001 – 2004 р. н.,  2005 – 2007 р.н.  та  дорослих -  чоловіків  та  жінок.
          Переможці  та  призери  нагороджуються  дипломами  та  медалями.  Команда  переможець  (краща серед сіл) -  кубком.
          Головний  суддя  турніру -  Віктор  Григорович  Троценко.


в.о. начальника  відділу                                                 Ніколаєнко О.М.
молоді  та  спорту   


ОГОЛОШЕННЯ від 02 лютого 2018 року
про конкурс на заміщення вакантних посад посадових осіб органів місцевого самоврядування у
Фурсівській сільській раді


Фурсівська сільська рада оголошує конкурс на заміщення вакантних посад посадових осіб органів місцевого самоврядування:

  • Головного бухгалтера

Вимоги до кандидатів: освіта відповідного професійного спрямування за освітньо- кваліфікаційним рівнем магістра або спеціаліста, стаж роботи на державній службі або в органах місцевого самоврядування не менше 2 років або стаж роботи за фахом на керівних посадах в інших сферах не менше 3 років при необхідності, виходячи із виконання структурним підрозділом основних завдань та функцій, вільне володіння державною мовою.

  • Головного спеціаліста відділу економічного розвитку - 2 штатні одиниці;
  • Головного спеціаліста відділу житлово-комунального господарства, земельних відносин, архітектури - 1 штатна одиниця;

Вимоги    до    кандидатів:    вища    освіта    відповідного    професійного    спрямування    за    освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра або спеціаліста, стаж роботи на державній службі або в органах місцевого самоврядування на посаді провідного спеціаліста не менше 1 року або стаж роботи за фахом не менше 2 років при необхідності, виходячи із виконання структурним підрозділом основних завдань та функцій.

  • Спеціаліста II категорії відділу економічного розвитку - 1 штатна одиниця;
  • Спеціаліста II категорії відділу житлово-комунального господарства, земельних відносин, архітектури - 1 штатна одиниця;
  • Спеціаліста II категорії з кадрової роботи відділу правового забезпечення - 1 штатна одиниця;

Вимоги    до    кандидатів:    вища    освіта    відповідного    професійного    спрямування    за    освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра або спеціаліста, бакалавра, стаж роботи    за фахом не менше 1 року,
вільне володіння державною мовою.

  • Спеціаліста з бухгалтерського обліку - 1 штатна одиниця;
  • Спеціаліст (з реєстрації місця проживання) відділу правового забезпечення - 2 штатні одиниці;
  • Спеціаліста відділу надання соціальних послуг - 5 штатних одиниць;
  • Спеціаліста відділу освіти - 2 штатні одиниці;
  • Спеціаліста відділу культури, молоді та спорту - 2 штатні одиниці;

Вимоги    до    кандидатів:    вища    освіта    відповідного    професійного    спрямування    за    освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста або базова вища освіта, вільне володіння державною мовою.
Необхідні документи для участі у конкурсі:

  • заява про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника зі встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та проходження служби;
  • заповнена особова картка (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;
    копія документа, який посвідчує особу;
  • дві фотокартки розміром 4x6 см;
  • копії документів про освіту, підвищення кваліфікації; про присудження наукового ступеня, присвоєння вченого звання;
  • копія військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних)

Кандидати подають також електронну декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування у порядку визначеному Законом України «Про запобігання корупції».
Для довідок та подання документів для участі у проходженні конкурсу на заміщення вакантних посад звертатися у Фурсівську сільську раду за адресою: Київська обл., Білоцерківський р-н, с. Фурси, вул. Ярослава Мудрого, буд. 48.
Телефон для довідок: 0456-338-444
Термін подання документів ЗО календарних днів від дня оголошення про проведення конкурсу.

 

 

ОГОЛОШЕННЯ
про конкурс на заміщення вакантних посад посадових осіб органів місцевого самоврядування у Фурсівській сільській раді
 

Фурсівська сільська рада оголошує конкурс на заміщення вакантних посад посадових осіб органів місцевого самоврядування:

  • Начальника відділу економічного розвитку;
  • Начальника відділу житлово-комунального господарства, земельних відносин та архітектури;
  • Начальника відділу правового забезпечення;
  • Начальника відділу надання соціальних  та медичних послуг;
  • Начальника відділу освіти;
  • Начальника відділу культури, молоді і спорту.

Вимоги до кандидатів: освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра або спеціаліста, стаж роботи на державній службі або в органах місцевого самоврядування не менше 2 років або стаж роботи за фахом на керівних посадах в інших сферах не менше 3 років, при необхідності виходячи із виконання структурним підрозділом основних завдань та функцій, вільне володіння державною мовою.

Необхідні документи для участі у конкурсі:

  • заява про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника зі встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та проходження служби;
  • заповнена особова картка (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;
  • копія документа, який посвідчує особу;
  • дві фотокартки розміром 4x6 см;
  • копії документів про освіту, підвищення кваліфікації; про присудження наукового ступеня, присвоєння вченого звання;
  • копія військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних)

Кандидати подають також електронну декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування у порядку визначеному Законом України «Про запобігання корупції».
Для довідок та подання документів для участі у проходженні конкурсу на заміщення вакантних посад звертатися у Фурсівську сільську раду за адресою Київська обл., Білоцерківський р-н, с. Фурси, вул. Ярослава Мудрого, буд. 48.
Телефон для довідок: 0456-338 444
Термін подання документів 30 календарних днів від дня оголошення про проведення конкурсу(
з 5.01.2018 по 3.02.2018).

 


 Шановні депутати новообраної Фурсівської сільської ради!

    15.11.2017 року о 15 00 у приміщенні Фурсівської сільської ради в залі засідань відбудеться перша сесія депутатів VII скликання   Фурсівської сільської ради.

Фурсівська сільська виборча комісія

 

 

Шановні виборці !

14 жовтня 2017 року Всеукраїнська  громадська організація  «Комітет виборців України» запрошує всіх зацікавлених мешканців населених пунктів, які входять у Фурсівську об’єднану громаду на лекцію –зустріч.

На зустрічі будуть надані  відповіді на багато питань з реформи децентралізації, в тому числі, і що отримає громада від об’єднання, і навіщо   потрібно об’єднуватися.

Також ви будете детально ознайомлені з процедурою виборів та повноваженнями всіх органів, що обираються.

Початок заходу  о 16-30 у Будинку культури села Фурси.

Голова Київського обласного відділення КВУ, Юрій Бут 

 

Оголошення-запрошення на святкування Дня села

 

О Г О Л О Ш Е Н Н Я

 

Про проведення конкурсу з призначення управителя
у багатоквартирному будинку

Конкурсна документація щодо проведення конкурсу
 з призначення управителя багатоквартирного будинку

 

 

1.     Найменування, місцезнаходження організатора конкурсу:
Організатором конкурсу є виконавчий комітет Фурсівської сільської ради:  вул..Ярослава Мудрого, 48 , с. Фурси. 

 

2.     Особи, уповноважені здійснювати зв'язок з учасниками конкурсу:
Шараєвська Надія Миколаївна – секретар виконавчого комітету,  Лисий Ігор Анатолійович, тел. 33.-84-31 

 

3.  Вимоги до конкурсних пропозицій та перелік документів, оригінали або копії яких подаються учасниками конкурсу для їх оцінювання:
Для участі у конкурсі учасники конкурсу подають заяву за формою (на фірмовому бланку) згідно з додатком 1, у якій зазначають:
Фізичні особи – підприємці:
- прізвище, ім’я, по батькові,
- реєстраційний номер облікової картки платника податків,
- серію та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта);
- місцезнаходження, поштова адреса, засоби зв’язку;
- спосіб надання конкурсної документації.
 Юридичні особи:
- повне найменування,
- код за ЄДРПОУ,
- місцезнаходження, поштова адреса, засоби зв’язку;
- спосіб надання конкурсної документації.
Конкурсна пропозиція подається щодо кожного об’єкта окремо.
У разі, якщо об’єктом конкурсу визначено групу будинків, розрахунок ціни та відповідно заповнену форму згідно з

додатком 2, учасник конкурсу подає у складі конкурсної пропозиції на кожний багатоквартирний будинок, що входить до об’єкта конкурсу, окремо.
Вимоги до конкурсних пропозицій та перелік документів, оригінали або копії яких подаються учасниками конкурсу для їх оцінювання, наведені у додатку 

 

 3.Конкурсна пропозиція подається особисто або через уповноважену належним чином особу чи надсилається поштою конкурсній комісії у запечатаному конверті, на якому зазначаються повне найменування і місцезнаходження організатора та найменування (прізвище, ім’я, по батькові) учасника конкурсу, дата і час проведення конкурсу, контактні номери телефонів учасника конкурсу.
Конкурсна пропозиція нумерується, прошивається, підписується уповноваженою особою учасника конкурсу та скріплюється печаткою (за наявності) із зазначенням кількості сторінок.
Кінцевий строк подання конкурсних пропозицій не може бути менше ніж тридцять календарних днів із дати опублікування в друкованому засобі масової інформації інформаційного повідомлення про проведення конкурсу.

 

4.     Критерії оцінки конкурсних пропозицій:

Ціна на обслуговування 1 кв. м будинку

Розраховується як від-ношення найнижчого запро-понованого значення за критерієм «Ціна» до поточного значення за критерієм «Ціна», помно-жене на 50 (максимально можливу кількість балів)

Бали за розрахунком

 

Рівень забезпеченості учасника конкурсу матеріально-технічною базою

Наявність власної бази

15

Частково орендована

10

Уся орендована

5

Наявність персоналу, що відповідає кваліфікаційним вимогам до професій працівників та має необхідні знання і досвід (з урахуванням договорів щодо залучення співвиконавців)

Усі працівники штатні

15

Частково за трудовими договорами

10

Усі за трудовими договорами

5

Фінансова спроможність учасника конкурсу

Відсутність заборгованості за кредитами

10

Наявність заборгованості за кредитами

5

Наявність досвіду роботи з надання послуг у сфері житлово-комунального госпо-дарства

Наявність досвіду роботи

10

Відсутність досвіду роботи

5

 
5.  Способи, місце отримання конкурсної документації:
Конкурсна документація отримується учасниками конкурсу особисто у його організатора протягом трьох робочих днів після надходження заявки про участь у конкурсі.

 
6.     Способи, місце та кінцевий строк подання конкурсних пропозицій:
15.10.2017 о 11.00 за адресою: вул..Ярослава Мудрого, 48 , с. Фурси.


7.     Місце, дата та час розкриття конвертів з конкурсними пропозиціями:
16.10.2017 о 14.00  за адресою: вул..Ярослава Мудрого, 48 , с. Фурси

 

                                                                                                         Оргкомітет                                                                                                 

 

 

 

ОГОЛОШЕННЯ!

    Відповідно до  рішення Кабінету Міністрів України від 26 квітня 2017 року щодо проведення монетизації частини зекономлених субсидій просимо субсидантам с. Фурси та с.Чмирівка  подати заяву до відповідальної особи сільської ради з питань призначення субсидії щодо права отримання грошової винагороди від держави за економію енергоресурсів (відшкодування кількості газу (100 кубів)

 

УСЗН БЦ РДА


 

 

 

Оголошення

Відповідно до Розпорядження  Фурсівського сільського голови 

№  11/01-08 від 09 червня 2017 року

18 червня 2017 року о 10-00  год. в сільському Будинку культури 

с. Фурси  відбудеться громадське обговорення пропозиції Білоцерківської міської ради  щодо добровільного об’єднання  територіальних  громад Білоцерківського району Київської області в Білоцерківську об’єднану територіальну громаду з адміністративним центром у місті Біла Церква.

Запрошуються всі бажаючі.

                                                                                                                                            Оргкомітет

наша сторінка у Facebook

Vlada.online - розробка офіційних сайтів органів державної влади і органів місцевого самоврядування

Логін: *

Пароль: *